Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van nhow Brussels Bloom

4 out of 5
nhow Brussels Bloom
Rue Royale 250, Brussels

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 379 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 103 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 523 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Joey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, mooi hotel
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 16 apr 2024
Dear Joey,Thank you for spreading the love with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay in our creative hub. We hope to welcome you back again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Bart

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top ! Grote kamers , prima service, goed ontbijt, bijzondere inrichting
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Widad - Guest Relation op 20 nov 2023
Hej Bart,Bedankt voor uw toffe feedback! We hopen u weer snel te zien bij Nhow Brussels. MVG,

10/10 – Uitstekend

Ashley Samira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great!
Nhow hotels never dissapoint
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Lucille - Guest Expert Manager op 28 sep 2023
Hi Ashley Samira, Thank you so much for taking the time to spread the love with us! So glad to read that nhow hotels never dissapoint ! We are looking forward to meet you again in our creative hub or who knows in one of our other nhows !Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Teun

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lucille - Guest Expert Manager op 30 aug 2023
Hi Teun,Thank you so much for spreading the love with us, we really appreciate it.So glad you enjoyed your stay in our creative hub and we can't wait to welcome you back @nhowbrussels.Kindest regards,

6/10 – Redelijk

Tomas

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Lucille - Guest Expert Manager op 19 jun 2023
Hi Thomas, Thank you for rating us! It seem we didn't fully meet your expectations. Please feel free to contact to share your feedback, in order for us to improve our services. Kindest regards,

8/10 – Goed

Chimène

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Lucille - Guest Expert Manager op 14 jun 2023
Hi There, Thank you so much for spreading the love with us. We are so happy you enjoyed your stay in our creative hub and truly hope to welcome you back @nhowbrussels

10/10 – Uitstekend

René

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, beautiful room, and they take care of the environment.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Lucille - Guest Expert Manager op 11 feb 2023
Hi René Thank you so much for your feedback! we are so happy to read you enjoyed your stay with us ! looking forward seeing you again in our creative hub.

10/10 – Uitstekend

Samir

6/10 – Redelijk

Elly

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Christian op 14 okt 2022
Hey Elly, thank you for your feedback. Feel free to let me know more about it. Christian -Deputy Hotel Director-c.raab@nhow-hotels. com

10/10 – Uitstekend

Johannes, Haarlem

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aantal keren al bezocht maar nog steeds uitstekend
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Christian - Team nhow Brussels op 11 okt 2022
Hey Johannes, Thank you for your amazing feedback. Happy you enjoyed your stay @ the creative hub. Happy you had fun again with us. Looking forward to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel op top locatie voor citytrip Brussel
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Christian - Team nhow Brussels op 4 okt 2022
Hey Charlotte, thank you for your feedback. Happy you enjoyed your stay @ the creative hub. We are looking forward to see you back soon.

10/10 – Uitstekend

Sjaak

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Christian - Team nhow Brussels op 3 okt 2022
Hey Sjaak, thank you for your amazing feedback. Happy you enjoyed your stay @ the creative hub. Looking forward to welcome you back soon.

8/10 – Goed

J.W.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Goed hotel op een gemakkelijke locatie
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Christian - Team nhow Brussels op 1 sep 2022
Hey Prima, Thank you for your feedback. Happy you enjoyed your stay @ nhow Brussels. Looking forward to welcome you back @ the creative hub.

10/10 – Uitstekend

Jenny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel met mooie aparte kamers op een fijne locatie dicht bij openbaar vervoer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Christian - team nhow Brussels op 29 aug 2022
Hey Jenny, Thank you for your amazing feedback. Happy you enjoyed your stay @ nhow Brussels.Really looking forward to welcome you back @ the creative hub.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Mark op 27 jun 2022
Hey! Thanks for rating us! Happy you enjoyed your stay! Please let us know what can be improved. Your feedback is important to us as it allow us to take action for imrpovement. When do we see you again?

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Camille - Guest relations op 9 mrt 2022
Hi Rob, Thank you for your amazing score. It is heartwarming and motivating to see that you enjoyed your stay with us. We hope to seeing you back soon!

10/10 – Uitstekend

M. A.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, duur parkeren maar opladen van de auto zat bij de prijs inbegrepen. Super ontbijt.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Camille op 7 feb 2022
Hi M.A, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het is hartverwarmend en motiverend om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in onze 'creative hub'. We hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen!

6/10 – Redelijk

Paula

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was zeer uniek! Heel mooi ingericht
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Camille op 7 feb 2022
Hi Paula, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Feedback is van groot belang, aangezien wij steeds streven naar het beste. Wij hopen u alvast opnieuw te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

william

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
muy contento, lo volveria a escoger
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 23 apr 2024
Dear william,Thank you so much for spreading the love. We are delighted to hear you enjoyed your stay in our creative hub. We hope to see you back during your next visit in Brussels. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Stefanie

Positief: Personeel en service
Das Zimmer war nicht richtig sauber, gerade in den Ecken. Die Einrichtung war auch schon teilweise nicht mehr so schön. Tisch war total zerkratzt, das Fenster ließ sich nur mit etwas Schwung öffnen/schließen & ging auch nicht sehr weit auf. Das Frühstück war auch nicht das eines 4 Sterne Hotels. Das Rührei war jeden Morgen (3x also) kalt. Die Rohkost sah jeden Morgen vertrocknet aus und der Käse ebenfalls. Es gab keine frischen Semmeln. Die, die es gab, habe ich mir im Toaster warm gemacht, damit sie wenigstens ein bisschen schmecken. Habe dann noch die Cornflakes probiert. War auch keine gute Idee. Standen ebenfalls schon länger. Den einen Morgen machte sich eine Servicekraft vom Frühstück noch 2 Behälter schön voll mit verschiedenen Speisen des Frühstückbuffets. Sauberkeit & Frühstück waren definitiv nicht gut. Das Personal an der Rezeption war sehr nett & freundlich.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Faye

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Irene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel was good room clean but need better mirrors to create art on your face!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 9 apr 2024
Dear Irene,Thank you so much for spreading the love with us. We truly appreciate the comment regarding the area we should improve on. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Amanda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything about this hotel is WOW. So quirky and everything has been thought about when it comes to Small details for guests. Highly recommend
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 16 apr 2024
Dear Amanda, Thank you for taking the time to review our property. We are delighted to hear you enjoyed your stay in our creative hub. We hope to see you back during your next visit in Brussels! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very helpful and nice.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 16 apr 2024
Dear Michael,Thank you for spreading the love about our staff members. We hope to see you back during your next visit in Brussels. Kind regards,

8/10 – Goed

Stefan, Haan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt unweit des Nordbahnhofs einer sehr unangenehmen und bedrohlich wirkenden Gegend. Im Hotel und in der Strasse davor war nichts davon zu spüren. Die Zimmer waren groß, sauber und optisch etwas gewöhnungsbedürftig, aber keineswegs schlecht. Die Straße vor der Tür, mit Strassenbahn und Verkehr, war schon recht laut. Das Frühstück war toll. Sehr viel Auswahl, frische Omelettes, Waffeln zum selber machen, viele kleine Süßwaren, Salate, Aufstriche. Sehr gut. Schwach waren die sehr einfachen Brötchen (gab aber sehr gutes Brot), die viel zu hellen Würstchen und das Rührein, was man bestenfalls Rühr-Brei nennen konnte. Ich habe noch nie so rohes Fertigrührei in einem Hotel gesehen (erfreulicherweise konnte man sich Omeletts machen lassen). Aber insgesamt sehr gutes und abwechslungsreiches Frühstück. Das Personal war freundlich, die Einrichtung schick und modern, die Preise im Selbstbedienungsshop absurd teuer. Zur Innenstadt kam man in unter 15 min zu Fuß, die U-Bahn erreicht man in 5 Minuten. Zum Gare Midi sind es 8 Stationen und man braucht mit Fußweg 20 Minuten. Alles in allem ein gutes Hotel mit tollem Frühstück und guten Zimmern, die leider recht laut waren. Die Lage ist ok, sofern man nicht die Hauptstraße verlässt, dort wurde es arg bedenklich.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 9 apr 2024
Dear Stefan,Thank you for your 4/5 review. We truly appreciate your honesty about our establishment and would like to thank you regarding the area we should improve on. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Keith, Westfield, Dereham

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quirky hotel on the Rue Royale. Metro station a 100 yds away. Also on tram routes. Staff excellent - very friendly and welcoming. Rooms very spacious with very comfortable bed. Bathroom with excellent shower. Not sure about the sink though! Large bar area but drinks expensive. I always stay here when in Brussels. Highly recommended
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 9 apr 2024
Hi Keith,Thank you so much for spreading the love with us. We truly appreciate your kind words about our establishment. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Tatsiana

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel for one night stay. Convenient location
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 26 mrt 2024
Hi Tatiana,Thank you for choosing to stay with us @ Nhow Brussels. I am very proud to hear that your experience with us was a memorable one! We are looking forward to welcome you back to the hotel in the near future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Johan

Super friendly staff , clean and funky. Live this hotel.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 19 mrt 2024
Hi Johan,Thank you so much for spreading the love with us. We hope to see you back during your next visit in Brussels. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Siu Yin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quirky and modern hotel. Less than 5 minutes walk from the metro, so excellent transport links.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 7 mrt 2024
Hi Siu Yin,Thank you so much for spreading the love with us. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Mouhamed

13 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Roudy

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Faris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Very nice with interesting decor. Would’ve been nice to have been told about the electricity being cut off before we arrived.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Widad - Guest Relation op 8 jan 2024
Hi Joseph, Thank you so much for reviewing our property. We truly appreciate it. We would like to apologize for the inconvenience the electricity cut might have caused you.Kind regards,

8/10 – Goed

Amanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Antonios, Larissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Pooja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Rooms were very pretty and huge.. the theme of the hotel is unique. Reception area had a pleasant fragrance.. Customer service was fantastic. We were on a cross country road trip and Electric chargers were one of the reasons i picked this hotel but we were told they were not working after we got to the hotel, which was a huge disappointment and we had to locate another charger in the city which increased our travel time by 2 hrs..
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Widad - Guest Relation op 8 jan 2024
Hi Pooja,Thank you for taking the time to share your feedback. We're happy to hear that you enjoyed your stay, despite the electric charger incident. We hope you will still come back during you next visit in Brussels to witness our improvement regarding the charging spaces in our Parking. We apologize for caused inconvenience. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Sebastian

3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Robert

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Marwa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Hôtel bien situé… Chambre familiale spacieuse et propre
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel Edgardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Espectacular, excelente lugar, excelente personal trabajando ahí
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jordan

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kameron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was incredibly good : First things first, I arrived there at 3 pm, I had done my online check-in earlier and had a room in the first floor but I wasn't absolutely satisfied with the fact that it was on the first floor due to possible noisy area etc... I hadn't even mentioned that while doing the check-in but the receptionist directly asked me if I wanted to change room to a higher floor for no extra fee and I said yes. I had now a room in the 6th floor, also I asked them if it was possible to have a kettle because I wasn't sure if I would have tea or coffee during my stay, the receptionist said that the coffee machine acts like a kettle as well for hot water but still said that they would send a kettle in my room directly, which they did. Overall the stay was nice and confortable, the hotel has a very unique style and the hotel team are very kind and helpful, I really enjoyed the stay and would recommend it
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Widad - Guest Relation op 31 dec 2023
Hi Kameron,Thank you so much for spreading the love with us, we truly appreciate it. We hope to see you back during your next visit in Brussels.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Cindy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique
Me and my family stayed at the family room, it was a big room with a lot of space, clean and comfortable. Very satisfied. We arrived very early in the morning, so we were not able to check in before 3pm. We arrived the hotel before 10 am and if we didn't book the family room, maybe we would've been able to check in earlier if there were any rooms available and ready. Unfortunately, they have very few family rooms in general and were not available before the original check-in time, but that was what we already expected anyway. We were able to store our luggage in the meanwhile. Although after travelling all day since 3 am in the morning, we were pretty tired, so we came back to the hotel at 2 pm hoping for possibility to check in an hour earlier but no the room was not ready, so we waited in their quiet lobby. The absolute only thing that i was dissatisfied with was the fact that our room was not ready before after 3 pm, past the check-in time, which sucked considering we were all sleepy and tired from travelling. Another tiny thing was that our electronic card-keylock thingy went on strike as the battery died that same day too, so everytime we needed to get into our room we had to ask the reception to open our door manually for us with their regular key. It was christmas eve, so i get that nobody could fix the problem until the next day. Otherwise, everything was good. The service was good, the breakfast was delicious, the room was fabulous. I would still come back, still 10.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Widad - Guest Relation op 31 dec 2023
Hi Cindy,Thank you so much for your kind review and your understanding of the situation. Thank you for the trust put in us. We hope to see you back during your next visit in Brussels to witness our improvements. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Simon

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Marcin

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Steven

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Esther Vega

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Frederico

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was on the top floor and near the elevators, which make a humming noise every few seconds as they are used often. Thankfully people generally don’t use the elevator in the middle of the night. The room décor is cute, the bathroom is large, and there is a large desk. If you are traveling with someone you will probably appreciate the curtain that separates the area with the bed from the area with the bathroom.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Widad - Guest Relation op 8 dec 2023
Hi Steven,Thank you for taking the sharing your feedback with us. We truly appreciate it. We are glad that you enjoyed the design of the rooms, despite the elevator noise. We apologize for the inconvenience the noise might've caused you. Kind regards,