Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van 9Hotel Sablon

4 out of 5
9Hotel Sablon
Rue De La Paille 2-8, Brussels

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 357 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 185 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 600 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 600 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

V.L.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie bij de Kunstberg & om de hoek van de Grote Markt & alle leuke dingen om te zien doen. De mensen van het hotel waren enorm vriendelijk & behulpzaam en het ontbijt was heerlijk … jammer dat we maar één nachtje konden blijven.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Abdel op 2 aug 2023
Beste heer of mevrouw , Bedankt voor het beoordelen van ons hotel en de positieve feedback! Goed te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We hopen u in de toekomst weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, 9Hotel Sablon Team

4/10 – Matig

Marc

Positief: Netheid
Rumoerig en teleurstellend
Onze kamer lag langs de trap waar iedereen overheen moest aangezien de lift niet werkte. Dat leidde tot diep in de nacht tot gestommel en herrie. En als dan de schoonmaakdames om 9 uur 's-ochtends ook al gezellig gaan staan te kletsen op de gang voor je deur, dan kun je begrijpen dat er van nachtrust weinig sprake was. Het ontbijt was redelijk karig. Stokbrood en beleg. Er leek eerder ook wel eieren en zo beschikbaar, maar na 10 uur in elk geval niet meer.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Abdel op 23 feb 2023
Beste Marc,Wij danken u vriendelijk dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.Mijn oprechte excuses voor deze ervaring bij 9Hotel Sablon, het doel om onze gasten tevreden te stellen is onze belangrijkste motivatie!Met alle opmerkingen is rekening gehouden. en nogmaals bedankt want opmerkingen helpen ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen tijdens uw volgende trip in Brussel.Hartelijke groeten,

8/10 – Goed

RB

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed met kanttekeningen
Mooi hotel, erg goed verzorgd. Wel erg rumoerig met geluid van de straatr zodat met het raam open slapen niet echt mogelijk was. Ontbijt is mager.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Hassan op 11 feb 2023
Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen en bedankt voor de opmerkingen die ons helpen de kwaliteit van onze services te verbeteren.Ik kijk ernaar uit u opnieuw te verwelkomen tijdens uw volgende bezoek aan Brussel.Vriendelijke groeten.Hassan AliUitvoerend assistent

6/10 – Redelijk

Kes

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Ik had voor aankomst bij het hotel online ingecheckt met mijn paspoort en creditcard, er stond vermeld dat dit de voorkeur had en het inchecken op locatie sneller zou verlopen. Je hoefde tenslotte je paspoort en creditcard niet meer te laten zien. Bij het hotel was het tegenovergesteld en alle details moesten gecheckt worden, evenals een verplichte transactie met pincode (dus niet contactloos) om de creditcard te controleren. Ook de drankjes, besteld op kamernummers, moesten op locatie afgerekend worden en konden niet op rekening gezet worden. De locatie van het hotel is goed, dichtbij centraal station en op loopafstand van vele bezienswaardigheden. De faciliteiten zijn goed, een goed gevulde bar voor drankjes op de kamer (wel aan de prijzige kant). Er was een goed zwembad met whirlpools en sauna inc gratis handdoeken, er was hier alleen geen plek om spullen op te slaan, zoals je badjas enz. Overigens waren er ook maar twee ligbedjes. De kamer was van prima formaat en netjes. Wij hadden geen badjas en slippers, zoals dat wel aangegeven stond. Er was een koffie automaat met thee. Bed sliep prima. Wel gehorig, conversaties op de gang zijn te horen en bovenburen hoor je lopen. Aandachtspunt is toch het onderhoud, de verf was op diverse plekken aan het afbladderen, er zat op de gordijnen diverse make-up plekken en op de zetel zat ook een dubieuze plek…
Reactie van Hassan op 11 feb 2023
Wij danken u vriendelijk dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.Mijn oprechte excuses voor deze ervaring bij 9Hotel Sablon, het doel om onze gasten tevreden te stellen is onze belangrijkste motivatie!Met alle opmerkingen is rekening gehouden. En nogmaals bedankt want opmerkingen helpen ons om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen tijdens uw volgende trip in Brussel.Hartelijke groeten,Hassan AliAssistent-directeur

10/10 – Uitstekend

Ciaran

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Bouke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Heerlijk om even de sauna in te duiken na een lange dag Brussel en ook de informele sfeer is fijn…
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van 9Hotel Sablon Team op 26 mrt 2023
Beste Bouke, We willen u bedanken voor uw warm bericht op ons hotel.We zouden graag om u te verwelkomen een andere tijd in ons hotel.Met vriendlijk groeten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Jack

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Design hotelletje op een prima plek
Dit is een uitstekend gelegen hotel, tussen de Grote Markt en de chique winkels bij de Avenue Louise. Het hotel is kort geleden gemoderniseerd, en heeft een zwembad en sauna. Het ontbijt is uitstekend. De kamers zijn ok, hoewel er best wat slordigheden waren, zoals kapotte lampen, koffieapparaat etc. Maar qua prijs/kwaliteit een prima keus.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great location
Weird chack-in. Had to wait about 15 minutes, and then they could not give us a keycard because for some reason the machine was switched off. The receptionist had to walk to our room to open the door for us. We got a key a few hours later. Also, at check in, we needed to pay an extra €50 as some sort of deposit. at check-out, we needed to show the receptionist the receipt, after which he booked a refund to our creditcard. But I had to remind him of this, i don't know what would happen if I forgot this. Strange... Location is great. Spa is a big plus.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Yvette

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik voelde me thuis in dit prachtig hotel en de vriendelijke, behulpzame, open mensen. Het hotel is gelegen in een rustige straat en als de hoek omgaat kom je terecht in het levendige Zavel waar zoveel te doen is. Geen negatieve punten.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trendy hotel in leuke beurt
Modern, nieuw hotel(letje) op een leuke locatie om de hoek van de Sablon. Grote Markt en Marollen op loopafstand. Talloze terrasjes en restaurants om de hoek.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel rustig gelegen. Aangenaam verblijf!
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Feels like an ibis hotel, everything white, no character in the hotel, poor breakfast, no cut fruits, no soja options. As the rooms are white they feel dirty with black stripes al over the place. Sauna doesnt Work unless you ask reception. Very amateurish hotel.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt! Minder vriendelijk bediening. Goed bed.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
all it needs for a peacefull stay
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Allard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice stay
Prefect hotel in a great location, very near to city centre, restaurants and cafe's
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Wendy, Sittard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen hotel in de leuke wijk Sablon
We kozen dit hotel vanwege de ligging in de leuke wijk Sablon en ten opzichte van het centrum. Parkeren kan op korte loopafstand in Parking Albertine. Met 5 minuten lopen sta je op de Grote Markt. Het hotel is rustig gelegen, inrichting minimalistisch en design, ruime kamer (zelfs de ‘classic’). Fijne badkamer met goede douche en leuke badproducten. Ontbijt is goed, niet extreem of onnodig uitgebreid. De prijzen van de drankjes in de lounge zijn pittig (10 euro voor een gewoon glas wijn) maar er zijn genoeg leuke gelegenheden in de buurt.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Edouard op 15 mei 2019
I would like to thank sincerely for your staying with us and it's going to be a pleasure to welcome you again. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Ed op 15 mei 2019
I would like to thank sincerely for your staying with us . We appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Ed op 15 mei 2019
I would like to thank sincerely for your staying with us . We appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
100% aanrader!
Geweldig hotel! Super service, schoon en mooie inrichting. Zwembad en sauna heel rustig dus heerlijk om te relaxen.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Edouard op 15 mei 2019
I would like to thank sincerely for your staying with us . We appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Gewoon heel goed. Zoals het moet, maar er zo weinig is. Van ontvangst tot check-out gewoon perfect. Lokatie is werkelijk perfect bij de Zavel/Sablon.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net fris hotel met mooie faciliteiten. Goede ligging en prima kamers
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Siem-en-Loes, Bilthoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aantrekkelijk hotel in rustige, doodlopende straat
Van buiten ziet dit hotel er uit als een grijze betonklomp, maar van binnen is veel aandacht besteed aan ruimte, aankleding en comfort. De kamers zijn ruim, rustig en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was goed verzorgd en gevarieerd. Het personeel deed echt zijn best om het de gasten naar de zin te maken.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Wim, Helmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goeie service
goeie service, ligging zeer centraal voor het bezoeken van de bezienswaardigheden.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Wilfred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
customer-centric nice hotel centre brussels
Super friendly staff when I arrived close before midnight. They helped arranging even food at that time :-)
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Tevreden klant, Den Bosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel , zeer gunstig gelegen in het centrum
Modern hotel, zeer gunstig gelegen in het centrum van de stad. Goede parkeergarage in directe nabijheid.
Reactie van 9Hotel Sablon Team. op 22 jun 2016
Beste , We willen u bedanken voor uw warm bericht op ons hotel. We zouden graag om u te verwelkomen een andere tijd in ons hotel. Met vriendlijk groeten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Mooi nieuw hotel. Sommige kamers wat geluidsoverlast.
Beste , We willen u bedanken voor uw warm bericht op ons hotel. We zouden graag om u te verwelkomen een andere tijd in ons hotel. Met vriendlijk groeten.

10/10 – Uitstekend

Jean-Sébastien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wow bien situé!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Diego op 15 mrt 2024
Cher Sébastien,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience de notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre localisation centrale pendant votre séjour.Nous espérons avoir le plaisir renouvelé de votre visite très prochainement.Sincèrement,Diego9Hôtel Sablon

8/10 – Goed

Margaux

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chouette hôtel, personnel au top, très chouette week-end là bas 😊
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Diego op 9 mrt 2024
Chère Margaux,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience de notre hôtel.Nous sommes ravis que votre séjour parmi nous vous ait autant plu.Nous espérons avoir le plaisir renouvelé de votre visite très prochainement.Sincèrement,Diego9Hôtel Sablon

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien placé au calme à deux pas de la Grand Place La piscine un vrai plus après une longue journée à marcher dans Bruxelles Très bon petit déjeuner
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Diego op 5 mrt 2024
Chère Julie,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience de votre séjour dans notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre espace détente, ainsi que notre petit-déjeuner et notre localisation centrale.Nous espérons avoir le plaisir renouvelé de votre visite très prochainement.Sincèrement,Diego9Hôtel Sablon

8/10 – Goed

Xavier

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Diego op 20 mrt 2024
Cher Xavier,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour dans notre hôtel.Nous sommes ravis d'obtenir une note si élevée dans votre classement.Nous espérons surtout améliorer notre placement lors de votre prochaine visite dans notre établissement.Sincèrement,Diego9Hôtel Sablon

8/10 – Goed

Paul John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, nice but small swimming pool, pleasant staff.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Diego op 5 mrt 2024
Dear Paul John,Thank you for taking the time to share your experience of your stay with us.We are delighted that you enjoyed our central location, as well as our wellness centre and the amenity of our team.We hope to have the renewed pleasure of your visit soon again.Sincerely,Diego9Hotel Sablon Team

8/10 – Goed

Sharanjit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Diego op 4 mrt 2024
Dear Sharanjit,Thank you for taking the time to share your experience of our hotel.We are delighted that you enjoyed our central location.We hope to have the renewed pleasure of your patronage soon again.Sincerely,Diego9Hotel Sablon Team

6/10 – Redelijk

Huzaifah

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
I really liked the hotel , it was very stylish modern and had amenities. Unfortunately the stay ended on a negative as the day I was to leave, my sleep was interrupted due to another guest who was drunk, sick and had been sick right outside my door. She has been making lots of noise and this was extremely distressing. I had to rush to reception to find staff to help her at 4am. It was very concerning to me that no staff at the hotel had noticed this.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Diego op 4 mrt 2024
Dear Huzaifah,Thank you for taking the time to share your experience of your stay with us.We deplore that your stay had to end on such a negative note.Rest assured your comment will be taken into consideration to improve our night welcoming processes.We hope that this incident will not prevent you from giving our hotel another chance soon again, especially as you enjoyed our atmosphere and amenities.Sincerely,Diego9Hotel Sablon Team

6/10 – Redelijk

Laura

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Martina 9Hotel Sablon Team op 30 jan 2024
Dear Mme Laura,We would like to thank you so much for taking the time to post your positive feedback.Your feedback is extremely valuable. So we continue to provide exceptional service in the future.Looking forward to welcoming you next time.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

MASAKI

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Martina 9Hotel Sablon Team op 24 jan 2024
Dear Masaki,We would like to thank you so much for taking the time to post your positive feedback.Your feedback is extremely valuable. So we continue to provide exceptional service in the future.Looking forward to welcoming you again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Yongsheng

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Martina 9Hotel Sablon Team op 24 jan 2024
Dear Yongsheng,We would like to thank you so much for taking the time to post your positive feedback.Your feedback is extremely valuable. So we continue to provide exceptional service in the future.Looking forward to welcoming you again. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

MARK

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel room was brilliant. Could not fault the breakfast, great continental breakfast.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Madeleine assistante de Direction 9Hotel Sablon op 6 dec 2023
Dear Mark, Thank you for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found the hotel room brilliant. It's fantastic to know that the breakfast met your expectations. We appreciate your perfect rating and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Madeleine Assistante de Direction 9Hotel Sablon op 6 dec 2023
Dear Nathalie, Thank you for your glowing review! We're delighted to hear that you enjoyed your stay We appreciate your perfect rating and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,

8/10 – Goed

Julie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Les installations datent un peu mais sont fonctionnelles. Très propre. Personnel courtois. Très bien situé si on aime marcher.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Martina 9Hotel Sablon Team op 4 dec 2023
Chère Mme. Julie,Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps d'écrir votre commentaire.Nous sommes très heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour dans notre hotel. Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Maia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best part of the hotel is the location! Safe, relatively quiet, very walkable. I got the Club Room - it was a bit small and all white, which isn’t my style, but it ultimately didn’t matter. They serve pastries and complimentary tea and coffee every day. The pool and sauna are great too.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Martina 9Hotel Sablon Team. op 4 dec 2023
Dear Mme. Maia,Thank you for your nice feed-back! Be sure that we always do our best to make our guest's stays the most pleasant and comfortable possible.We are looking forward to welcoming you again at 9Hotel Sablon.

10/10 – Uitstekend

Georgina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed here for two nights. The room was beautiful. Staff were very helpful and knowledgable - they recommended le petit onions and local dishes which were all fabulous. The pastries and free hot drinks were a nice addition, especially because it was 0 degrees outside. The sauna is nice too.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Martina 9Hotel Sablon Team op 4 dec 2023
Dear Georigna, We would like to thank you so much for taking the time to post your positive feedback. We are very happy to read that you have enjoyed your stay, the hotel's facilities and the quality of our service. Your feedback is extremely valuable. So we continue to provide an exceptional service in the future and make our client's stay the most memorable. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Zika

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is indeed a boutique hotel. Located in a nice area, conveniently close to all major attractions and restaurants. Lovely entrance area with sculptures, books, free coffee. Friendly and efficient staff. Very good breakfast. A bonus is a small but sufficient swimming pool and sauna. Overall, nice place to stay in and very good value hotel.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Diego op 27 nov 2023
Dear Zika,Thank you so much for such a comprehensive feedback on our boutique hotel.We are delighted that you enjoyed your stay with us, be it our location and atmosphere, as well as our wellness centre and buffet breakfast.Our Team is especially touched to be mentionned in such genial terms, since friendliness and efficiency are the very qualities we strive to provide to all our guests.We hope to have the renewed pleasure of your visit to Brussels soon again.Sincerely,Diego9Hotel Sablon**** Team

10/10 – Uitstekend

CEZETTE

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Diego op 24 nov 2023
Dear Cezette,Thank you for taking the time to share your experience of our hotel.We are delighted that you enjoyed your stay with us and to have scored so high in your opinion.We hope to have the pleasure of your visit soon again.Sincerely,Diego9Hotel Sablon**** Team

4/10 – Matig

Jennie

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Diego op 19 nov 2023
Dear Jennie,Thank you for taking the time to share your experience of our hotel.Your feedback is invaluable to us and we regret to have failed to meet your expectations during your stay.We hope you will give our hotel and our team another chance to provide you the quality of service you deserve as a guest of ours.Sincerely,Diego9Hotel Sablon**** Team

10/10 – Uitstekend

Laila

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simply amazing. Just rainly but amazing
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Martina 9Hotel Sablon Team op 17 nov 2023
Dear Mme Laila, We would like to thank you so much for taking the time to post your positive comment.We are very happy to read that you have appreciated your stay!We are looking forward to welcoming you again.

10/10 – Uitstekend

Emily

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room and bathroom were very spacious with lovely furnishings. It was very close to major art museums and places to eat. We appreciated the comfortable lobby area and free ice tea especially because there was a heat wave while we were there. The staff were friendly and helpful.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Martina 9Hotel Sablon Team op 17 nov 2023
Dear Emily,Thank you for your nice feed-back! Be sure that we always do our best to make our guest's stays the most pleasant and comfortable possible.We are looking forward to welcoming you very soon.9Hotel Sablon Team.

10/10 – Uitstekend

Hannah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Diego op 17 nov 2023
Dear Hannah,Thank you so much for marking our hotel with such a high score.We are delighted that you enjoyed your stay with us and hope to have the renewed pleasure of your visit soon again.Sincerely,Diego9Hotel Sablon****