Vergaderruimte

Beoordelingen van Radisson Collection Hotel, Berlin

5 out of 5
Radisson Collection Hotel, Berlin
Karl-Liebknecht-Str. 3, Berlin, BE

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 523 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 322 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1002 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 30 sep 2022
Vielen Dank Hans, wir freuen uns sehr!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice and comfy hotel on a great location.
Very nice and comfy hotel on a great location, right across the cathedral.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 8 okt 2021
Thank you very much for your kind rating and wonderful words of praise. We are delighted and hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Guest Experience Manager op 17 sep 2021
Vielen Dank lieber Hans, wir freuen uns sehr!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Experience Manager op 3 mrt 2020
Thank you for your fantastic rating!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is geweldig, heel centraal in stad, alles heel schoon en vriendelijk personeel. Ontbijt goed verzorgt, uitgebreid lopend buffet en je kunt binnen en zowel buiten op terras eten. Keuze uit menu warme maaltijd is kaart heel eenvoudig en beperkt. Drankjes en bar goed verzorgt. Mooie kamer met uitzicht op de kathedraal.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Uniek is uiteraard het grote aquarium in de inkomhal Het hotel is heel centraal gelegen. Ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd. De kamers langs de kant van de Dom geven een onwaarschijnlijk mooi uitzicht. Kamers zijn ruim en je hebt je eigen Lavazzo-koffieapparaat. Heerlijk is dat het hotel een terras heeft aan de oever van de Spree. En tot slot, het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 4 okt 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het nemen van uw tijd om uw lof te delen met ons en met toekomstige gasten - uw opmerkingen maken het andere gasten gemakkelijk om te weten waar ze kunnen verblijven wanneer ze een reis naar Berlijn plannen. We kijken er naar uit je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging fenomenaal ! Naast de Dom van Berlijn, aan de Spree. Heerlijk wakker worden met uitzicht op de prachtige Kathedraal. Aquarium in het hotel is een ongelooflijke toevoeging op het verblijf! Personeel zeer professioneel correct en vriendelijk.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 19 jul 2019
Thank you so much!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maar 1 nacht geweest maar het is een prettig hotel om te verblijven
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Sabien

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ Klantvriendelijk en late checkout - Geen koffielepels, geen aanvulling na gebruik van theezakjes ed, kinderen beperkter gebruik van zwembad wat nergens vermeld staat
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 18 jun 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback met betrekking tot uw recente verblijf bij ons Sabien. Het spijt me dat de bekers niet zijn vervangen, we zullen dit opvolgen. We proberen een balans te vinden tussen speeltijd en ontspanningstijd met de openingstijden voor kinderen en communiceren dit in de spa en op onze website. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minpunt: slechts 1 koffiemachine bij het ontbijt en deze was steeds in storing/ onderhoud. Het aquarium was prachtig echt een eyecatcher!!
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 13 jun 2019
Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling en feedback met betrekking tot de koffiemachines. Dit is inderdaad een pech en we zullen dit onderzoeken. Wat een nachtmerrie om 's ochtends geen koffie te drinken. Zal hier zeker aan werken. We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Rob, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
Mooi hotel op geweldige locatie. Ook de fitnes en spa zijn erg fijn na een dag werken.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
friendly business hotel
Friendly staff, perfect location
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 13 jun 2019
Thank you for your lovely feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Rogier, Weert

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, keurig netjes in orde. Het aquarium is een echte blikvanger. De sauna viel tegen, met name dat je door het sauna gedeelte moet om bij het zwembad te komen. Het zwembad is gekleed, de sauna is ongekleed. Maak hierin keuzes! Dit kan niet. Ook een beetje vreemd is dat er tot drie keer toe een personeelslid op je kamer staat. Je hoort zacht geklop ergens op, voordat je in de gaten hebt waar het geluid vandaan komt gaat de deur open.... Room service....niks besteld. Dag later hetzelfde verhaal koffieservice..... Huh? Op zondagmorgen om 9.00 uur... Housekeeping.... Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, maar €19,= pp is toch echt teveel! Toen we bij de receptie gingen nelden dat we de volgende morgen geen ontbijt wilden gebruiken kon dit zogenaamd niet meer gewijzigd worden. Wel of geen ontbijt voor de hele verblijsperiode. Nog nooit meegemaakt!
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 1 mei 2019
Hartelijk dank voor uw feedback en bekijk Rogier. Uw opmerkingen helpen ons enorm om te zien waar dingen goed gaan en waar ze moeten worden verbeterd. We zullen uw feedback intern bespreken en kijken waar we ons kunnen verbeteren en we hopen u in de toekomst weer te verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, prima kamers, de airco kan niet zelf worden geregeld.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 30 apr 2019
Hartelijk dank voor uw beoordeling, beoordeling en feedback. We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Hans, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe hotel bij Alexanderplatz
Super hotel met groot aquarium. Bezienswaardigheid. Mooie kamers. Nadeel: Geen wandcontactdozen naast de bedden om o.a. telefoon op te laden
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 16 mrt 2019
Bedankt voor je geweldige beoordeling Hans en voor je feedback. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We werden netjes ontvangen, schone en ruime kamer met mooi uitzicht. Sauna en zwembad en op loopafstand van leuke winkels en eetgelegenheid.
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Experience Manager op 15 mrt 2019
We zijn erg blij om te lezen dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft en onze locatie maakte het u gemakkelijk om van Berlijn te genieten. We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon, prachtig aquarium, uitstekend ontbuitbuffet (met champagne), ruime en stille kamer.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Guest Experience Manager op 4 jan 2019
Heel erg bedankt voor je geweldige beoordeling en je vriendelijke beoordeling. We hopen dat je opnieuw bij ons zult blijven als je Berlijn in de toekomst opnieuw bezoekt. Met vriendelijke groet, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Katja Jacobi, Rooms Coordinator op 18 dec 2018
Dear Guest, thank you for the 4 points. We are very happy to see that you enjoyed your stay with us. Best wishes

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Katja Jacobi, Rooms Coordinator op 18 dec 2018
Dear Guest, thank you for the 5 points. We are very happy to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again. Best wishes

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 5 dec 2022
Thank you so much John!

2/10 – Ontzettend slecht

Ayman

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was horrible we checked in and they gave us a handicapped room which we did not order they said it’s with a better view wand it was with 2 single beds even though we ordered a king bed so I told them to change it and they said we have to check out the next day wait until 3pm if we wanted to change the room , the did not clean good the indoor pool and the sauna were cold the room service never answered and when we asked for 3 forks they charged us for 6 euro charge
Reactie van Guest Experience Manager op 5 dec 2022
Thank you for your comments Ayman. We value your feedback and are sorry that you did not enjoy the upgraded room which is a suite however the bathroom is suitable for guests using a wheelchair. The room service service charge is indeed EUR 6,00 per offer as advertised however I would agree that this can be looked at. We would love to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Leor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lovely place to stay
The place was nice comfortable and close the major transportation. There is also a nice variety of resturants near by
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 5 dec 2022
Thank you Leor for your lovely comments. We are delighted and hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 14 nov 2022
Thank you so much for the amazing rating. We hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

George

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was beautifully appointed, the staff was knowledgeable and pleasant, and the neighborhood is second to none.
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 1 nov 2022
Dear George, thank you very much for taking your time to write about your recent stay with us. We are so happy you had a nice time and hope you will be back with us again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Brad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay, excellent room
We booked a junior suite. Was excellent. Amazing views. Great bed. Wonderful facilities. Restaurant and room service were awesome. Great and friendly staff. Would highly recommend. Kids loves the large aquarium.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 1 nov 2022
Dear Brad, thank you so much for your lovely review and your feedback. We are delighted to receive your praise and so happy that you and your family had a nice stay with us. We hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 1 nov 2022
Thank you Caroline, we are delighted to receive your rating!

10/10 – Uitstekend

Desmond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 31 okt 2022
Thank you so much Desmond!

10/10 – Uitstekend

Reza

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel on by the park and close to coty hall and several museums also done stares Souvenir stores super cheap. You can walk to see most of the museums or with scooters. The hotel marvelous.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 28 okt 2022
Thank you so much Reza for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Duy Phuong

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Veronika

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat es in diesem Hotel sehr gefallen. Die Zimmer und das Frückstück waren sehr gut.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 20 okt 2022
Liebe Veronika, herzlichen Dank für die schöne Bewertung. Wir freuen uns, wenn Sie bald wieder unser Gast sind. Viele Grüße, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

SERHAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 17 okt 2022
Thank you so much!

6/10 – Redelijk

rodrigo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 17 okt 2022
Dear Rodrigo, thank you for your rating. I am sorry it was not higher and would love to learn more about your stay with us and where we could have improved our services. We hope that we can welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aquarium in der Lobby
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 14 okt 2022
Vielen Dank Jan! Wir freuen uns sehr.

8/10 – Goed

Lior

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 14 okt 2022
Thank you Lior for your high rating

6/10 – Redelijk

Andreas, Riverside

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Two areas of improvement: Opening the SPA at 10am is a bit late for those who wish to go for a swim before breakfast! It is virtually impossible to have both unless you prefer to swim with a full belly. Finally, we checked out on Sunday, 9/25, by also paying the parking ticket. Nobody at the reception asked us, where we are planning to go. This would have been an invaluable question, as the entire Berlin City was "trapped" due to the marathon and there was only ONE way out (took us 90 min. (!!!) to figure it out, no guidance whatsoever in the city). If the receptionist would have asked and provided guidance, how to get out of the maze, this would have been very considerate and helpful, instead, we just paid the ticket - no info, no question from the receptionist whatsoever. Service of "suboptimal" quality.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 30 sep 2022
Thank you for your feedback Andreas. The Berlin marathon is a huge deal in Berlin and I agree that we should have been more pro-active in regards to informing our guests. I am sorry we missed this opportunity to delight you. Hope you made it home okay and that you will be back with us again. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to museum island. Cheerful lobby and great breakfast.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 19 sep 2022
Thank you so much Julie!

10/10 – Uitstekend

Javier

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property and location
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 19 sep 2022
Thank you very much Javier, this means a lot to us!

10/10 – Uitstekend

MP

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in perfect location
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 15 sep 2022
Thank you so much MP!

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
I’d stay here just for the fish tank!!!!
This hotel is by far my favorite hotel I have ever stayed in. Can you open up your curtains to the back of the room and you see a fish tank that holds 264,000 gallons of water, it’s six stories tall and it has to be at least 50 feet wide. It’s absolutely amazing. And the room was really nice as well.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 12 sep 2022
Dear Robert, thank you very much for your lovely review and your feedback. We love your passion for our hotel and hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

JACKIE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a lot of noise from the bar
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 5 sep 2022
Thank you Jackie for the feedback. I am sorry for this and hope you enjoyed your stay with us otherwise. We will look forward to welcoming you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excelent hotel. close to many attractions. outside the hotel is very busy-too crowded.
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 5 sep 2022
Thank you David! We value your rating and feedback and hope that you will be our guest again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was nice.
Stayed one night to be closer to the airport. Was blown away with a pure sense of classy.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 23 aug 2022
Thank you very much for your review and your feedback. We are delighted and much hoping that you will be back for an extended stay again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay!
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 23 aug 2022
Thank you so much Victoria!

8/10 – Goed

J.O.

4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 15 aug 2022
Thank you for your rating J.O.

10/10 – Uitstekend

Rasmus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anbefalesværdigt hotel
Super lækkert hotel. Kan kun anbefales. Mine børn på 6 & 7 var lige så begejstret.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 15 aug 2022
Kære Rasmus, mange tak for din venlige bedømmelse og dejlige kommentarer. Vi er glade for og ser frem til at byde dig velkommen tilbage igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Frank

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Akvariet er fantastisk! Hotellets beliggenhet er midt i smørøyet! Topp service i resepsjon og barområdet. Gode senger. Godt lydisolerte rom. Begrenset utvalg allergivennlig mat til frokost og a la carte. Bør komme samlet til frokost for å bli sett og få tatt felles bestilling av drikke og a la carte. Renhold av rom er bra, men trappeoppgang hadde lodotter på størrelse med tennisballer hele uka! Opplevde at tyskspråklige fikk bedre service av servitørene i matsalen - kanskje manglende engelskkunnskaper hos betjeningen? Glassterrasse på taket er bare for konferanser.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Experience Manager op 9 aug 2022
Daer Frank, tusen takk for dine flotte kommentarer og vurdering. Vi tar tilbakemeldingene dine med oss - både ros og dine mer kritiske poeng og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden. Vennlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager