Hotel Adlon Kempinski

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met 3 restaurants in Stadscentrum, Berlijn

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor Hotel Adlon Kempinski

3 restaurants, serveren lunch, diner, Franse gerechten
Uitzicht vanuit de kamer
Royal suite | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Lichaamsbehandelingen, aromatherapie, hotstone-massages
2 bars/lounges, lobbylounge
VIP Access

Beoordelingen

9,6 op 10 –

Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
    Zwembad
  • Bubbelbad
    Bubbelbad
  • Bar
    Bar
  • Spa
    Spa
  • Roomservice
    Roomservice
  • Huisdiervriendelijk
    Huisdiervriendelijk
De prijs is € 378
inclusief belastingen en toeslagen
20 okt - 21 okt

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 17 kamers weergeven

Royal suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
  • 185 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Suite (Imperial)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
  • 220 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Presidentiële suite (Brandenburg Gate)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
  • 185 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
Unter Den Linden 77, Berlin, BE, 10117

In de buurt

  • Brandenburger Tor - 3 min. wandelen
  • Holocaust Gedenkstätte - 4 min. wandelen
  • Rijksdaggebouw - 6 min. wandelen
  • Potsdamer Platz - 13 min. wandelen
  • Museumsinsel - 17 min. wandelen

Lokaal vervoer

  • Station Brandenburger Tor - 1 min. wandelen
  • Station Friedrichstraße - 10 min. wandelen
  • Berlijn (BER-Brandenburg) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Berlin Pavillon - ‬7 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬1 min. wandelen
  • ‪Café LebensArt - ‬2 min. wandelen
  • ‪Lobby, Lounge & Bar im Hotel Adlon Kempinski - ‬1 min. wandelen
  • ‪Steel Vintage Bikes GmbH - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Adlon Kempinski

Hotel met een luxe stijl en een groen/duurzaam beleid vlak bij Brandenburger Tor
Hotel Adlon Kempinski bevindt zich dicht bij Madame Tussauds en Rijksdaggebouw en biedt een poolbar, een terras en shoppen ter plaatse. Trakteer jezelf op een Thaise massage, een lichaamsbehandeling of een body scrub bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van maaltijden met een of meer Michelinsterre. Blijf online met gratis wifi in de kamer met een snelheid van 25+ Mbps en geniet van een koffiebar/café en een kapsalon.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een binnenzwembad
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en fietsverhuur
  • Valetparkeerservice, een oplaadpunt voor elektrische auto's en een babysitter/kinderoppas (toeslag)
  • Een kruier/portier, geldautomaat/bankservice en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 385 kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop leuke voordelen zoals kussenmenu's en (laptop)kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Kinderopvang en gratis kinderbedden
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en gratis toiletartikelen
  • Hd-televisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is lid van Leading Hotels of the World en Historic Hotels of the World.

Talen

Engels, Duits

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 06.00 uur en 23.00 uur
  • Limousine-/autoservice
  • Overdekte parkeerplekken ter plaatse (EUR 45 per dag)
  • Overdekt valetparkeren ter plaatse (EUR 45 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: EUR 61 per persoon
  • 2 bars/lounges
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Brasserie Quarré
  • Lobby Lounge and Bar
  • Lorenz Adlon Esszimmer

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Kinderopvang op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 497 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Spa beperkt geopend
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Geen plastic rietjes
  • Herbruikbare kopjes
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn niet beschikbaar van 15 juli 2024 tot 1 september 2024 (datums kunnen wijzigen):
  • Zwembad
De volgende voorzieningen zijn elk jaar tijdens bepaalde seizoenen gesloten, en wel van 22 juli tot 25 augustus:
  • Één van de eetgelegenheden

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 95 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 100.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 5.35 procent aangerekend

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 61 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 270 per voertuig (enkele reis, voor maximum 7 personen)
  • Betaald parkeren (overdekt): EUR 45 per dag
  • Valetparkeerkosten: EUR 45 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 95 per huisdier, per verblijf
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 100.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 21.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Duitsland. Deze accommodatie is beoordeeld met 5 stars en wordt op deze website weergegeven als een accommodatie met 5 sterren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Adlon Hotel
Adlon Hotel Kempinski
Adlon Kempinski
Adlon Kempinski Berlin
Adlon Kempinski Hotel
Hotel Adlon Kempinski
Hotel Adlon Kempinski Berlin
Hotel Kempinski Adlon
Kempinski Adlon
Kempinski Hotel Adlon
Hotel Adlon Kempinski Hotel
Hotel Adlon Kempinski Berlin
Hotel Adlon Kempinski Hotel Berlin

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Adlon Kempinski over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad. Het zwembad is van 07.00 uur tot 21.00 uur geopend. Het zwembad is niet beschikbaar van 15 juli 2024 tot 1 september 2024 (datums kunnen wijzigen).

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Adlon Kempinski?

Vandaag, 27 sep. 2024, kost een verblijf bij Hotel Adlon Kempinski van één nacht voor twee volwassenen op 20 okt. 2024 min. € 360,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Adlon Kempinski?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van EUR 95 per huisdier, per verblijf. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hotel Adlon Kempinski voor parkeren?

Parkeren kost EUR 45 per dag. Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 45 per dag.

Hoe laat kan ik bij Hotel Adlon Kempinski inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Adlon Kempinski uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Adlon Kempinski een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 06.00 uur en 23.00 uur. Er geldt een toeslag van EUR 270 per voertuig.

Waar staat Hotel Adlon Kempinski?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Berlijn ligt in de historische wijk, vlak bij Madame Tussauds en Brandenburger Tor. Ook Großer Tiergarten en Historiale Berlin Museum liggen op 10 minuten wandelen. Station Brandenburger Tor ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Unter den Linden Station is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Adlon Kempinski

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 816 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 131 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 1001 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Derk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good service!
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Aangenaam, mooi goedgelegd hotel en vriendelijke bediening.
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Boudewijn van

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel, het ontbijt is fantastisch en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, kom zeker weer terug als ik in Berlijn ben.
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Geert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het Adlon hotel is een hotel met vele voorzieningen, kwalitatief goed personeel. Alles is goed geregeld zoals we ook mogen verwachten van het Adlon Hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tophotel op toplocatie. Gunstig gelegen. Zeer aan te bevelen.
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Anny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterende locatie en een geweldige service. Goede parkeergelegenheid. Kortom, geweldig genoten en prima prijs/kwaliteit verhouding.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend, maar kleine minpuntjes
uitstekend hotel, zonder meer. Enige minpuntjes: het hotel is een doolhof en de bewegwijzering in het hotel en in de liften klopt gewoon niet. De informatie over het hotel, de services etc is niet gemakkelijk vindbaar in het hotel. Op paper in de kamer is weinig te vinden. Uiteindelijk heb ik via mijn eigen iPad en met behulp van Google antwoorden gevonden op vragen die ik had. maar dus niet via de normale hotelkanalen..... Ik zou eea hebben kunnen vragen aan de conciërge, maar dat wilde ik niet. Desalniettemin, een uitstekende ervaring en voor herhaling vatbaar.
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

James, Clearwater

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Gabriele

2 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Jörg

1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Heinz

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal in allen Bereichen
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Utmärkt
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Valeriy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adlon Kempinski is one of this rare places that are still providing unique and personalized luxury experience in hospitality industry. Everything is simply perfect. We moved from Berlin to Vienna (Ritz Carlton) and you could not even start to compare Ritz Carlton to Adlon Kempinski. It’s like moving from luxury hotel environment to Holiday Inn. Adlon Kempinski is exceptional in every category - room, services, dinning, staff. We are very grateful for unique experience, Thank you!
4 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Edith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio y ubicación.
6 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in a wonderful location right by the Brandenburg gates
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

inderdip

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best location and service
2 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Geoffrey

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
The property needs a guest room renovation. Our room had a very worn chair with black wear marks on the arms. The shower, with the door closed, flooded the bathroom floor, every time you showered. The room controls were only in German. As the premier hotel in Berlin with a famous reputation that gets lots of international guests, I would’ve expected the switches to have symbols understood by someone who doesn’t speak German. The thermostat was locked to a maximum 22 degrees. The staff were very friendly but service was spotty. The front desk forgot to give the Bellman our luggage tags so we had to phone for our luggage on arrival. The service in the brasserie was generally poor although the staff were always very friendly. We had to flag down staff to have orders taken and pay in the end. The person delivering the starters didn’t know who had what, and when the main courses arrived one was not ours, and the second one was not prepared as requested. We assume that the person picked up the wrong order in the kitchen because they corrected the issue quickly. The staff were either under trained or the restaurant understaffed. The person checking us out was very responsive and took note of what I had to say after she asked about our stay. She was the most interested staff member. If there had only been one thing, I would not say anything, but the combination of issues, albeit none of them large, is concerning given the Adlon’s reputation. Disappointing stay.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel, it was wonderful and enhanced our trip! I can't wait to go back!
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Silvia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein besuch im Adlon ist ein einmaliges Erlebnis. Danke für die schöne Zeit. 🙏😊
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Tamino

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Atemberaubendes Ambiente, erstklassiger Service und hervorragendes Essen. Komme gerne wieder…
1 nacht verbleven in augustus 2024