Maisonnette, sauna | Luxe beddengoed, een gratis minibar, individueel gedecoreerd, een bureau

Beoordelingen van Van Der Valk Hotel Dennenhof

3 out of 5
Van Der Valk Hotel Dennenhof
Bredabaan 940, Brasschaat

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 103 van 385 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 167 van 385 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 385 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 385 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 385 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marcel, Almelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Kitty op 15 mrt 2024
Beste Marcel,bedankt voor deze fijne score.Met vriendelijke groeten,KittyReceptie

10/10 – Uitstekend

ABID

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van mp op 28 jan 2024
Dank u vriendelijk voor deze fijne reactie. Heel graag tot een volgende keer.

10/10 – Uitstekend

Tibau

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie kamer! Goed restaurant!
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Ilse

Reisde met een groep
Algemene delen waren proper en afgewerkt. Onduidelijk waar de parking en ingang zijn. Kamer in bijgebouw dat vanbuiten ni echt proper eruitzag. Niet duidelijk waar de ingang is. Bad in de kamer was nog vuil en geen kleine douchekop
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tophotel
Zeer goede ervaring met dit hotel, alles perfect restaurant was ook zéér lekker maar wel niet goedkoop.
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Yannick

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan te raden, super personeel, lekkere keuken !
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

L.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met vriendelijk personeel. Mooie schone kamer. We hebben van het diner genoten, ontbijt niet genomen. Voor €25 pp is dit veel te duur. De prijs van de brunch vliegt de pan uit😢
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jean Pierre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed hotel. Vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt. Prima diner. Alles top! Ook een toplocatie voor te wandelen en te fietsen!
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Tony op 14 jun 2022
Beste, Hartelijk dank voor u feedback. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Bernard

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accomodatie
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Arno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime comfortabele kamer
Nette locatie buiten Brasschaat; gemakkelijk aan te rijden. Ruime kamer met groot bed, schone en moderne badkamer en toilet. Ruim voldoende parkeergelegenheid en vlotte receptie. Als je aan de wegzijde slaapt is door een open raam wel geluid van het verkeer te horen. Met raam dicht en airco natuurlijk niet. Verder prima in orde en waar voor je geld.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van mp op 4 apr 2022
Hartelijk dank voor uw review. Tot een volgende keer.

6/10 – Redelijk

Ine

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van mp op 25 apr 2022
Dank u voor uw review. Als u op- of aanmerkingen had horen wij het graag. Het kan ons helpen om u nog beter van dienst te zijn. Nog een fijne dag toegewenst.

10/10 – Uitstekend

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

P.J.

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Odile, Brasschaat

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging, vriendelijk personeel Kamer was sterk verouderd
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van GC op 18 okt 2021
Beste, Hartelijk dank voor de tijd die u nam om deze review te schrijven. Het doet mij plezier te lezen dat u heeft genoten van onze vriendelijke Valk service! We hebben uw bemerkingen doorgegeven aan het management. Graag verwelkomen wij u snel weer! Met vriendelijke groeten, Glenn Receptie Van der Valk Dennenhof - Brasschaat

4/10 – Matig

Margritte

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik zat in het oude gedeelte en dat is niet al te best. Stoffig, ruikt muf en enorm gedateerd. Voor mij nooit weer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Sam op 19 sep 2021
Beste, Wat u ons allemaal vermeld zijn wij van op de hoogte wij wilden voor de corona al deze dingen vernieuwen maar jammer genoeg is dit uitgesteld door Covid 19. Wij hebben ook kamers in ons nieuwbouw gedeelte en deze zijn nog geen 2 jaar oud, voor slechts 10€ extra per nacht kan u ter plaatse upgraden naar dit gebouw en genieten van een splinternieuwe luxe kamer. Mvg Receptie

6/10 – Redelijk

Anita

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
het hotel is
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Op voorhand gevraagd naar kamer op eerste verdieping. Ook bij aanbod om bij te betalen werd moeilijk gedaan. Toch zonde.
1 nacht verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Kristien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Alles was op zich ok. Alleen verouderd naar mijn mening. Vooral de badkamer. Toilet heel laag.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Sam op 19 sep 2021
Beste, Wat u ons allemaal vermeld zijn wij van op de hoogte wij wilden voor de corona al deze dingen vernieuwen maar jammer genoeg is dit uitgesteld door Covid 19. Wij hebben ook kamers in ons nieuwbouw gedeelte en deze zijn nog geen 2 jaar oud, voor slechts 10€ extra per nacht kan u ter plaatse upgraden naar dit gebouw en genieten van een splinternieuwe luxe kamer. Mvg Receptie

8/10 – Goed

Alexander Van den

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Hichame

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rustige groene buurt met gratis parkeerplaatsen.
Ik heb gelogeerd in het bijgebouw, kamer 24. Ruime parking aan de voordeur. Ideaal dus. Door de covid moet je het ontbijt op de kamer nuttigen en zelf afhalen aan de receptie. Positief is dat er geen toeristenbelasting moet betaald worden. Ook heerlijk geslapen omdat het een rustige en veilige groene buurt is.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Kris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nachtje op reis in eigen land
Menu op de kamer gegeten die heerlijk was. 3 e bed voor kind(13 jaar) echt bed ipv zetelbed. Zeer vriendelijk personeel en service was top. Voor herhaling vatbaar!
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Werner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We komen terug!
De kamers in het bijgebouw zijn wat "verouderd". TV werkte niet, dan andere kamer gekregen in zelfde gebouw. TV werkte weer niet! Dan nieuwe (supermooie) kamer in hoofdgebouw gekregen met perfecte TV. Tip: vraag naar een van die vernieuwde kamers: zijn de kleine meerprijs waard! Vriendelijke service! Jammer van het corona-ontbijt (plastieken toestanden).
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van KH op 12 apr 2021
Beste Werner, Hartelijk dank uw bericht. Helaas is er wat fout gegaan met de tv's in het bijgebouw. Dit hebben we nadien dan ook zo snel mogelijk opgelost voor de andere gasten. We proberen in deze vreemde tijden een zo goed mogelijk ontbijt te voorzien. Daarbij voorzien we veel kleine verpakkingen. Graag verwelkomen wij u snel weer! Met vriendelijke groeten, K.H.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van GC op 7 apr 2021
Dank u voor uw reactie. Fijne dag nog

8/10 – Goed

bougria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

George

Reisde met partner
Positief: Netheid
Prachtige kamer. Lekker ontbijt. Verzorgde keuken. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van GC op 18 aug 2020
Beste heer George , Hartelijk dank voor u feedback. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Glenn Front Office Van der Valk Dennenhof - Brasschaat

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van GC op 15 jul 2020
Dear, Thank you so much for your feedback! We are looking forward to welcome you back in the future! With kindest regards, Glenn Van der Valk Dennenhof - Brasschaat

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
De kamers in het bijgebouw zijn gedateerd en sleets en hebben te weinig ventilatie.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van GC op 24 jun 2020
Beste, Hartelijk dank voor de tijd die u nam om deze review te schrijven. Het doet mij plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. We hebben uw bemerkingen doorgegeven aan het management. Graag verwelkomen wij u snel weer! Met vriendelijke groeten, Receptie Van der Valk Dennenhof

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben goed geslapen in zalige bedden en een uitgebreid ontbijtbuffet maakt de verwennerij af.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van K.H. op 6 feb 2020
Beste, Hartelijk dank voor u leuke beoordeling. . Wij kijken er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, K.H.

10/10 – Uitstekend

BRIGITTE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn verblijf
alles was on orde ,was een prettig verblijf ,met super ontbijt.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
prijs kwaliteit heel goed
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Tik

1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

bernard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit is dit een perfecte keuze voor Brasschaat en zijn omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruimte kamers, parkeergelegenheid dicht bij de kamer. Een uitermate uitgebreid en lekker ontbijt in buffetvorm.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van mp op 7 okt 2019
Vriendelijk dank voor uw mooie reactie. Fijn dat u van uw verblijf heeft genoten. Het is een opsteker voor het personeel dat u ook hun inzet geapprecieerd hebt. Heel graag tot een volgende keer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In het nieuwe gedeelte zijn de kamers echt top. Zelfs een ruintje op de begane grond.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van mp op 2 okt 2019
Dank je wel voor deze reactie. Heel fijn dat de nieuwe kamers in de smaak vallen. Heel graag tot een volgende keer.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Gerenoveerd gedeelte van hotel is prima. Als de overige kamers gerenoveerd zijn, zal dat ongetwijfeld ook OK zijn.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van mp op 2 okt 2019
Dank u wel voor uw reactie. We proberen de andere kamers volgend jaar in te plannen voor renovatie. Graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaarne een afvalbakje op de onbijttafel plaatsen.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van mp op 7 okt 2019
Dank u wel voor deze reactie. Een afvalbakje is inderdaad handig. Normaal moeten ze er staan maar er waren er misschien te weinig. Deze zijn inmiddels bijbesteld en geleverd. In ieder geval bedankt voor uw tip. Graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van mp op 5 okt 2019
Dank u wel om bij ons te verblijven en dank voor deze respons. Heel graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van mp op 5 okt 2019
Wij danken u om bij ons te verblijven. Dank u voor uw respons en heel graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van mp op 5 okt 2019
Dank u wel voor uw beoordeling. Heel graag tot een volgende keer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigenlijk was alles meer dan goed, zeker prijs kwaliteit.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van mp op 21 jul 2019
Dank u wel voor deze reactie. Heel fijn dat u genoten heeft van uw verblijf en heel graag tot een volgende keer.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechte matrassen en vieze badkamer Personeel zeer vriendelijk
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van mp op 21 jul 2019
Geachte, indien u nog weet welk uw kamernummer was horen wij het graag van u. Dan kunnen we de bedden checken. Deze zijn allemaal heel recent maar er kan uiteraard iets mis zijn; Onze excuses mocht er in de badkamer iets niet in orde geweest zijn. Uiteraard kunnen we dit nu niet meer verifiëren. Laat u in de toekomst gerust ook weten mocht u iets niet in orde vinden in de kamer, dan bekijken we het meteen en kunnen we het euvel alsnog verhelpen. Nog een hele fijne avond en graag tot een volgende keer.

2/10 – Ontzettend slecht

guido

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de kamer was ruim en op de begane grond ook de voorziening voor bezoekers met een handycap
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Weekendtrip antwerpen
Fijn hotel, zeer vriendelijk en vlot personeel. Minpunt zijn bedden, krakend 2 persoonbed waarbij elke beweging van de ander merkbaar is. Dit zijn we niet gewend van vd Valk bedden. Ontbijtzaal is een triest saaie ruimte. In tegenstelling tot diner ruimte
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ER is een oud en nieuw gedeelte , dat wist ik niet bij reserveren.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rust gelegen kamer. Makkelijk parkeren. Heerlijk ontbijt. Groene omgeving.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van mp op 27 mei 2019
Dank u wel voor deze reactie. Fijn dat u van uw verblijf genoten heeft en heel graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was grwoon goed. Niets meer of minder. Geluidsisolatie kan beter
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van mp op 27 mei 2019
Dank uw wel voor uw reactie. Wij nemen uw opmerking ter harte. Nog een hele fijne dag toegewenst.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019