Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 103 van 385 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
103
Gastenscore: 8 - Goed. 167 van 385 beoordelingen" "
8 - Goed
167
Gastenscore: 6 - Redelijk. 85 van 385 beoordelingen" "
6 - Redelijk
85
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 385 beoordelingen" "
4 - Matig
21
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 385 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
9
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Marcel, Almelo
Zakenreiziger
13 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Marcel
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Kitty op 15 mrt 2024
Beste Marcel,bedankt voor deze fijne score.Met vriendelijke groeten,KittyReceptie
10/10 – Uitstekend
ABID
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ABID
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van mp op 28 jan 2024
Dank u vriendelijk voor deze fijne reactie. Heel graag tot een volgende keer.
10/10 – Uitstekend
Tibau
Zakenreiziger
28 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie kamer! Goed restaurant!
Tibau
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Ilse
Reisde met een groep
29 okt 2023
Algemene delen waren proper en afgewerkt. Onduidelijk waar de parking en ingang zijn. Kamer in bijgebouw dat vanbuiten ni echt proper eruitzag. Niet duidelijk waar de ingang is. Bad in de kamer was nog vuil en geen kleine douchekop
Ilse
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
vincent
Zakenreiziger
9 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tophotel
Zeer goede ervaring met dit hotel, alles perfect
restaurant was ook zéér lekker maar wel niet goedkoop.
vincent
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Yannick
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
3 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aan te raden, super personeel, lekkere keuken !
Yannick
3 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
L.
Reisde met partner
27 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met vriendelijk personeel. Mooie schone kamer.
We hebben van het diner genoten, ontbijt niet genomen. Voor €25 pp is dit veel te duur.
De prijs van de brunch vliegt de pan uit😢
L.
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Jean Pierre
Reisde met familie
27 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed hotel. Vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt. Prima diner. Alles top! Ook een toplocatie voor te wandelen en te fietsen!
Jean Pierre
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Tony op 14 jun 2022
Beste,
Hartelijk dank voor u feedback.
Wij kijken er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
10/10 – Uitstekend
Bernard
12 mei 2022
Bernard
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Andrea
Reisde met partner
20 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accomodatie
Andrea
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Arno
4 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruime comfortabele kamer
Nette locatie buiten Brasschaat; gemakkelijk aan te rijden. Ruime kamer met groot bed, schone en moderne badkamer en toilet. Ruim voldoende parkeergelegenheid en vlotte receptie. Als je aan de wegzijde slaapt is door een open raam wel geluid van het verkeer te horen. Met raam dicht en airco natuurlijk niet. Verder prima in orde en waar voor je geld.
Arno
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van mp op 4 apr 2022
Hartelijk dank voor uw review. Tot een volgende keer.
6/10 – Redelijk
Ine
26 feb 2022
Ine
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van mp op 25 apr 2022
Dank u voor uw review. Als u op- of aanmerkingen had horen wij het graag. Het kan ons helpen om u nog beter van dienst te zijn. Nog een fijne dag toegewenst.
10/10 – Uitstekend
Rene
Zakenreiziger
12 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rene
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
P.J.
6 feb 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
P.J.
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Odile, Brasschaat
Reisde met partner
18 okt 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging, vriendelijk personeel
Kamer was sterk verouderd
Odile
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van GC op 18 okt 2021
Beste,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om deze review te schrijven. Het doet mij plezier te lezen dat u heeft genoten van onze vriendelijke Valk service!
We hebben uw bemerkingen doorgegeven aan het management. Graag verwelkomen wij u snel weer!
Met vriendelijke groeten,
Glenn
Receptie
Van der Valk Dennenhof - Brasschaat
4/10 – Matig
Margritte
Zakenreiziger
19 sep 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik zat in het oude gedeelte en dat is niet al te best. Stoffig, ruikt muf en enorm gedateerd. Voor mij nooit weer
Margritte
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Sam op 19 sep 2021
Beste,
Wat u ons allemaal vermeld zijn wij van op de hoogte wij wilden voor de corona al deze dingen vernieuwen maar jammer genoeg is dit uitgesteld door Covid 19.
Wij hebben ook kamers in ons nieuwbouw gedeelte en deze zijn nog geen 2 jaar oud, voor slechts 10€ extra per nacht kan u ter plaatse upgraden naar dit gebouw en genieten van een splinternieuwe luxe kamer.
Mvg
Receptie
6/10 – Redelijk
Anita
16 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
het hotel is
Anita
1 nacht verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 aug 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Op voorhand gevraagd naar kamer op eerste verdieping. Ook bij aanbod om bij te betalen werd moeilijk gedaan. Toch zonde.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Kristien
Reisde met partner
13 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Alles was op zich ok. Alleen verouderd naar mijn mening. Vooral de badkamer. Toilet heel laag.
Kristien
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Sam op 19 sep 2021
Beste,
Wat u ons allemaal vermeld zijn wij van op de hoogte wij wilden voor de corona al deze dingen vernieuwen maar jammer genoeg is dit uitgesteld door Covid 19.
Wij hebben ook kamers in ons nieuwbouw gedeelte en deze zijn nog geen 2 jaar oud, voor slechts 10€ extra per nacht kan u ter plaatse upgraden naar dit gebouw en genieten van een splinternieuwe luxe kamer.
Mvg
Receptie
8/10 – Goed
Alexander Van den
1 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alexander Van den
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Hichame
31 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rustige groene buurt met gratis parkeerplaatsen.
Ik heb gelogeerd in het bijgebouw, kamer 24. Ruime parking aan de voordeur. Ideaal dus. Door de covid moet je het ontbijt op de kamer nuttigen en zelf afhalen aan de receptie. Positief is dat er geen toeristenbelasting moet betaald worden. Ook heerlijk geslapen omdat het een rustige en veilige groene buurt is.
Hichame
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Kris
Reisde met familie
19 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nachtje op reis in eigen land
Menu op de kamer gegeten die heerlijk was. 3 e bed voor kind(13 jaar) echt bed ipv zetelbed. Zeer vriendelijk personeel en service was top. Voor herhaling vatbaar!
Kris
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Werner
10 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We komen terug!
De kamers in het bijgebouw zijn wat "verouderd". TV werkte niet, dan andere kamer gekregen in zelfde gebouw. TV werkte weer niet! Dan nieuwe (supermooie) kamer in hoofdgebouw gekregen met perfecte TV.
Tip: vraag naar een van die vernieuwde kamers: zijn de kleine meerprijs waard! Vriendelijke service! Jammer van het corona-ontbijt (plastieken toestanden).
Werner
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van KH op 12 apr 2021
Beste Werner,
Hartelijk dank uw bericht.
Helaas is er wat fout gegaan met de tv's in het bijgebouw. Dit hebben we nadien dan ook zo snel mogelijk opgelost voor de andere gasten.
We proberen in deze vreemde tijden een zo goed mogelijk ontbijt te voorzien. Daarbij voorzien we veel kleine verpakkingen.
Graag verwelkomen wij u snel weer!
Met vriendelijke groeten,
K.H.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 apr 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van GC op 7 apr 2021
Dank u voor uw reactie. Fijne dag nog
8/10 – Goed
bougria
8 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste heer George ,
Hartelijk dank voor u feedback.
Wij kijken er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
Glenn
Front Office
Van der Valk Dennenhof - Brasschaat
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jun 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van GC op 15 jul 2020
Dear,
Thank you so much for your feedback!
We are looking forward to welcome you back in the future!
With kindest regards,
Glenn
Van der Valk Dennenhof - Brasschaat
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service
De kamers in het bijgebouw zijn gedateerd en sleets en hebben te weinig ventilatie.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van GC op 24 jun 2020
Beste,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om deze review te schrijven. Het doet mij plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.
We hebben uw bemerkingen doorgegeven aan het management. Graag verwelkomen wij u snel weer!
Met vriendelijke groeten,
Receptie
Van der Valk Dennenhof
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben goed geslapen in zalige bedden en een uitgebreid ontbijtbuffet maakt de verwennerij af.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van K.H. op 6 feb 2020
Beste,
Hartelijk dank voor u leuke beoordeling.
.
Wij kijken er naar uit om u in de toekomst terug te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
K.H.
10/10 – Uitstekend
BRIGITTE
Reisde met een groep
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn verblijf
alles was on orde ,was een prettig verblijf ,met super ontbijt.
BRIGITTE
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
richard
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
prijs kwaliteit heel goed
richard
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Tik
11 nov 2019
Tik
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
bernard
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bernard
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit is dit een perfecte keuze voor Brasschaat en zijn omgeving.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruimte kamers, parkeergelegenheid dicht bij de kamer.
Een uitermate uitgebreid en lekker ontbijt in buffetvorm.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van mp op 7 okt 2019
Vriendelijk dank voor uw mooie reactie. Fijn dat u van uw verblijf heeft genoten. Het is een opsteker voor het personeel dat u ook hun inzet geapprecieerd hebt. Heel graag tot een volgende keer
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In het nieuwe gedeelte zijn de kamers echt top.
Zelfs een ruintje op de begane grond.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van mp op 2 okt 2019
Dank je wel voor deze reactie. Heel fijn dat de nieuwe kamers in de smaak vallen. Heel graag tot een volgende keer.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 sep 2019
Positief: Personeel en service
Gerenoveerd gedeelte van hotel is prima.
Als de overige kamers gerenoveerd zijn, zal dat ongetwijfeld ook OK zijn.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van mp op 2 okt 2019
Dank u wel voor uw reactie. We proberen de andere kamers volgend jaar in te plannen voor renovatie. Graag tot een volgende keer.
8/10 – Goed
Hans
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaarne een afvalbakje op de onbijttafel plaatsen.
Hans
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van mp op 7 okt 2019
Dank u wel voor deze reactie. Een afvalbakje is inderdaad handig. Normaal moeten ze er staan maar er waren er misschien te weinig. Deze zijn inmiddels bijbesteld en geleverd. In ieder geval bedankt voor uw tip. Graag tot een volgende keer.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van mp op 5 okt 2019
Dank u wel om bij ons te verblijven en dank voor deze respons. Heel graag tot een volgende keer.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van mp op 5 okt 2019
Wij danken u om bij ons te verblijven. Dank u voor uw respons en heel graag tot een volgende keer.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van mp op 5 okt 2019
Dank u wel voor uw beoordeling. Heel graag tot een volgende keer
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigenlijk was alles meer dan goed, zeker prijs kwaliteit.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van mp op 21 jul 2019
Dank u wel voor deze reactie. Heel fijn dat u genoten heeft van uw verblijf en heel graag tot een volgende keer.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slechte matrassen en vieze badkamer
Personeel zeer vriendelijk
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van mp op 21 jul 2019
Geachte, indien u nog weet welk uw kamernummer was horen wij het graag van u. Dan kunnen we de bedden checken. Deze zijn allemaal heel recent maar er kan uiteraard iets mis zijn; Onze excuses mocht er in de badkamer iets niet in orde geweest zijn. Uiteraard kunnen we dit nu niet meer verifiëren. Laat u in de toekomst gerust ook weten mocht u iets niet in orde vinden in de kamer, dan bekijken we het meteen en kunnen we het euvel alsnog verhelpen. Nog een hele fijne avond en graag tot een volgende keer.
2/10 – Ontzettend slecht
guido
22 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
guido
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de kamer was ruim en op de begane grond ook de voorziening voor bezoekers met een handycap
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Andre
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Weekendtrip antwerpen
Fijn hotel, zeer vriendelijk en vlot personeel.
Minpunt zijn bedden, krakend 2 persoonbed waarbij elke beweging van de ander merkbaar is. Dit zijn we niet gewend van vd Valk bedden.
Ontbijtzaal is een triest saaie ruimte. In tegenstelling tot diner ruimte
Andre
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ER is een oud en nieuw gedeelte , dat wist ik niet bij reserveren.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rust gelegen kamer.
Makkelijk parkeren.
Heerlijk ontbijt.
Groene omgeving.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van mp op 27 mei 2019
Dank u wel voor deze reactie. Fijn dat u van uw verblijf genoten heeft en heel graag tot een volgende keer.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was grwoon goed. Niets meer of minder.
Geluidsisolatie kan beter
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van mp op 27 mei 2019
Dank uw wel voor uw reactie. Wij nemen uw opmerking ter harte. Nog een hele fijne dag toegewenst.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer