Op basis van 118 geverifieerde beoordelingen

3,6 / 5
3,6 Hygiëne kamer
3,9 Service & personeel
3,9 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 sep. 2021
Super slecht eten. Hotel is gedateerd en oud.
Opmerking van Hotelbeheer
20 sep. 2021 door GMHotelbeheer
Lieber Abdeslam, wir möchten uns bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Urlaubserlebnisse mit uns zu teilen. Wir möchten erwähnen, dass wir Ihre Unzufriedenheit bedauern. Dieser wird von unserem Hotel-Management ausgewertet und die notwendigen Arbeiten durchgeführt. Als Crystal Hotels ist es unser Ziel die Qualität der angebotenen Dienstleistungen täglich zu verbessern. Aus diesem Grund leisten die Beschwerden, Kritiken und Anregungen, die von unseren Gästen kommen, einen positiven Beitrag zu unserer Arbeit. Ihre Anregungen werden von den zuständigen Abteilungen bearbeitet. Wir werden versuchen Ihre erwähnte Unzufriedenheit bei Ihrem nächsten Aufenthalt zu verbessern. Es war uns eine große Freude, Sie in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder willkommen heißen können. Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 sep. 2021
Opmerking van Hotelbeheer
11 apr. 2024 door Crystal Centro HotelHotelbeheer
Sayın Şükrü Bey,Öncelikle tatiliniz için otelimizi seçtiğiniz ve kıymetli vaktinizi ayırarak tesisimiz hakkındaki görüşlerinizi ilettiğiniz için teşekkür ederiz.Her zaman siz değerli misafirlerimize layık bir hizmet sunmaya çalışıyoruz.Crystal Centro Ailesi olarak amacımız her geçen gün kendimizi yenileyerek servis ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmaktır. Bu doğrultuda siz değerli konuklarımızdan gelen eleştiri ve önerilerin yönetim olarak yapacağımız çalışmalara olumlu katkıda bulunacağına inanmaktayız.Ailenizle sağlık ve huzur dolu bir yıl geçirmenizi dileriz.Saygılarımla,Serdar ÇavuşoğluGenel MüdürCrystal Centro
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Vriendelijk

Geplaatst op 21 aug. 2021 op Hotels
Veel keuze in het eten, snachts ook mogelijkheid om wat te eten/drinken, hygienisch ingericht en vriendelijke medewerkers. De receptie is ook 24/7 open om je te helpen en dat was erg fijn.
Opmerking van Hotelbeheer
23 aug. 2021 door GMHotelbeheer
Geachte Funda , Allereerst willen we u bedanken voor uw gedetailleerde beoordeling en natuurlijk voor uw tijd! We zijn trots te lezen dat u een geweldige vakantie bij ons heeft gehad. Het is altijd leuk om te lezen dat we in onze doelstellingen geslaagd zijn. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 aug. 2021
Het was kort en krachtig Animatie voor de kinderen was goed en ze hadden heel groot zwembad met glijbanen voor de kinderen ideaal
Opmerking van Hotelbeheer
21 aug. 2021 door GMHotelbeheer
Geachte Gasten , Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. Het was een groot genoegen voor ons om uw feedback te lezen en we zijn blij te horen dat we aan uw verwachtingen voldeden. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Serdar Çavuşoğlu Algemeen Manager Crystal Centro
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 aug. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
17 aug. 2021 door GMHotelbeheer
Dear Guest, Thank you very much for your good rating. It is very important for us that you are satisfied with our hotel. We will be glad to see you again at our hotel. Best regards, Serdar Çavuşoğlu General Manager, Crystal Centro
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 aug. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
16 aug. 2021 door GMHotelbeheer
Dear Aliriza, First of all, we would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for taking the precious time to evaluate our hotel. As a Crystal Centro Family company, our goal is to renew ourselves day by day and raise the quality of service and service to a higher level. In this regard, we believe that criticism and suggestions from you, our esteemed guests, will positively affect the work that we will carry out as leadership. We are sorry that we could not meet your expectations 100%.We will be pleased if you send an e-mail to grm.centro@crystalhotels.com.tr for the details of the issues you are not satisfied. We wish you good health and happy days, hoping to prove our quality and welcome you again. Best regards Serdar Çavuşoğlu General Manager
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 8 aug. 2021
Slecht personeel...niet behulpzaam,niet vriendelijk,kamers zijn vies ,slecht roomservice ,onbeleefd,slecht eten,slecht orgaisatie,super veel spijt van voor zo veel geld.
Opmerking van Hotelbeheer
10 aug. 2021 door GMHotelbeheer
Beste gast, Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Crystal Hotels. Ons doel is om onze gasten onvergetelijke ervaringen te bieden en we willen onze excuses aanbieden voor eventuele tekortkomingen die u tijdens uw verblijf heeft ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat dit niet indicatief is voor onze gebruikelijke normen. Wij als hotel waren absoluut niet van plan om het verblijf van gasten teleur te stellen en hebben alle aantekeningen gemaakt, omdat deze voor ons van groot belang zijn en ons in staat stellen onze service continu te monitoren en te verbeteren. We zullen alle betrokken feiten bekijken om te corrigeren wat nodig is om te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt. Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om je ervaring te delen en we hopen je in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel en je geloof te kunnen herstellen Met onze beste groeten, Serdar Çavuşoğlu Algemeen directeur Crystal Centro
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 aug. 2021 op Hotels
Voor een 5 Sterren Resort lopen ze veel Achter alles is Verouderd
Opmerking van Hotelbeheer
7 aug. 2021 door GMHotelbeheer
Sehr geehrter Mehmet, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen Urlaub bei uns hatten. Bedanken uns aber auch für Ihre Verbesserungsvorschläge. Denn nur durch diese können wir unseren alten Standart halten bzw. uns verbessern. Wir werden dies an die Hotelleitung weiterleiten und Verbesserungen einleiten. Wir würden uns sehr freuen, Sie nächstes Jahr wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 jul. 2021
Opmerking van Hotelbeheer
11 apr. 2024 door Crystal Centro HotelHotelbeheer
Sayın Can Bey,Öncelikle tatiliniz için tesisimizi seçtiğiniz, değerli vaktinizi ayırıp Otel ve Personelimize yönelik yapmış olduğunuz yorumlarınız için teşekkür ederiz.Her zaman siz değerli misafirlerimize layık bir hizmet sunmaya çalışıyoruz. Tatilinizin güzel geçtiğini duymak, hizmet ve olanaklarımızla sizlerin takdirini kazanmış olmak bizleri çok sevindirmiştir. Ailenizle birlikte sağlıklı ve huzur dolu bir yıl geçirmenizi dileriz.Saygılarımla,Serdar ÇAVUŞOĞLUGenel MüdürCrystal Centro
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 jul. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
12 jul. 2021 door GMHotelbeheer
Sehr geehrter Gast,  zuerst möchten wir uns für Ihre Bewertung bedanken und bedauern von Ihrer Unzufriedenheit, während Ihres Aufenthaltes in unserem Hause zu lesen.  Im Crystal Centro haben wir uns als Ziel gesetzt, die Qualität der angebotenen Leistungen standing zu überprüfen und zu verbessern. Aus diesem Grund werden alle Kritiken und Anregungen sehr ernst genommen. sie sind ein wichtiger Beitrag, um den Qualitätsstandart zu erhöhen. Wir würden uns natürlich geehrt fühlen, wenn Sie uns wieder eine chance geben würden um unsere qualität unter beweis zu stellen.  Mit freundlichen Grüßen, Serdar Çavuşoğlu General Manager Crystal Centro