Op basis van 986 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
83% van onze gasten beveelt dit aan
4,3 Hygiëne kamer
4,3 Service & personeel
4,3 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 feb. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
21 mrt. 2024 door Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel AmstHotelbeheer
Beste gast,Hartelijk dank voor deze uitmuntende score! Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 feb. 2024
Heerlijk geslapen en goed onbijt.Makkelijk te bereiken openbaar vervoer. Zou de volgende keer zo weer bij Mercure boeken
Opmerking van Hotelbeheer
12 feb. 2024 door Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel AmstHotelbeheer
Beste Ilse,Dank u voor uw mooie beoordeling. Het verheugt ons te horen dat u heerlijk heeft geslapen en het ontbijt naar wens was. Onze locatie is inderdaad gunstig gelegen ten opzichte van het openbaar vervoer, wat reizen naar en van ons hotel gemakkelijk maakt. We zijn blij dat u overweegt om in de toekomst weer voor ons te kiezen. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 dec. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
28 dec. 2023 door Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel AmstHotelbeheer
Beste gast,Hartelijk dank voor deze hoge score. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 dec. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
7 jan. 2024 door Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel AmstHotelbeheer
Beste Irma,Dank u voor uw mooie beoordeling. Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 dec. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
27 dec. 2023 door Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel AmstHotelbeheer
Beste Tim,Fijn dat u de tijd nam voor uw review. Het verheugt ons dat u tevreden was over ons hotel.We noteren uw opmerking over de kamers en nemen deze mee naar een eventuele volgende renovatieronde.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 dec. 2023
Dat ontbijt, ongelooflijk goed en uitgebreid!!
Opmerking van Hotelbeheer
11 dec. 2023 door Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel AmstHotelbeheer
Beste Yvonne,Hartelijk bedankt voor deze mooie review. We zijn verheugd te horen dat ons ontbijtbuffet aan uw verwachtingen heeft voldaan en u de diversiteit en kwaliteit van de aangeboden gerechten kon waarderen.Groetjes!Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 dec. 2023
Het water in de douche liep niet goed weg. Schimmel in de douche. Verder was alles prima
Opmerking van Hotelbeheer
10 dec. 2023 door Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel AmstHotelbeheer
Beste Anouk, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw verblijf. Onze excuses voor het ongemak met de doucheafvoer en de schimmel; dit is zeker niet de ervaring die we onze gasten willen bieden. We nemen uw feedback serieus en zullen dit intern bespreken om onze service te verbeteren.Met vriendelijke groet en hopelijk tot nogmaals,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 dec. 2023
Het uitzicht. 17e verdieping. Mooie en nette kamer. Je kunt op de kamer koffie en thee zetten. Mooie badkamer, van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel, goed en een uitgebreid ontbijt.
Opmerking van Hotelbeheer
4 dec. 2023 door Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel AmstHotelbeheer
Beste Gea,Hartelijk bedankt voor uw fijne review. We zijn verheugd te horen dat de kamer op de 17e verdieping en het uitzicht u goed zijn bevallen. Onze Privilege kamers bieden inderdaad een fraai panorama over de stad. Het doet ons ook plezier dat u de koffie- en theefaciliteiten op prijs stelde; onze Nespresso-machines in de kamers zijn er voor uw gemak. Uw complimenten over onze moderne badkamers met regendouches waarderen we ten zeerste. Ons personeel streeft ernaar om iedere gast een vriendelijke en gastvrije ervaring te bieden, dus het is fijn om te horen dat dit is opgevallen. Tot slot zijn we blij dat het ontbijt met zowel warme als koude gerechten aan uw verwachtingen heeft voldaan.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 dec. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
3 dec. 2023 door Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel AmstHotelbeheer
Beste Cornelis,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 sep. 2023
Opmerking van Hotelbeheer
18 sep. 2023 door Francis Windt, General ManagerHotelbeheer
Beste Tasja,Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling. We vinden het fijn dat u tevreden was over uw verblijf. We noteren uw opmerking over de netheid van de kamer en zullen dit bespreken met het schoonmaakteam.Een volgende keer staan we met plezier opnieuw voor jullie klaar.Hartelijke groet,Francis Windt, General Manager, Mercure Hotel Amsterdam City