Op basis van 179 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
86% van onze gasten beveelt dit aan
4,7 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,5 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 mrt. 2023
Ontbijt is erg matig.
Opmerking van Hotelbeheer
14 mrt. 2023 door Goeres Customer TeamHotelbeheer
Dear JoyceThank you for your rating and your comment.Each comment helps us to improve our services.Best regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 4 aug. 2022
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Great location but uncomfortable bed

Geplaatst op 24 jul. 2020 op Hotels
Great location to explore the old part of Luxembourg. Nice and very clean hotel. The rooms are very nice. Unfortunately I found the mattress extremely hard, so much that we did not have a comfortable sleep. The pillows were extremely soft and did not provide any support. At reception they provide alternatives for the standard pillows.and I recommend to ask for them at arrival. Although the hotel is very nice, I was very glad that we only booked for one night.
Opmerking van Hotelbeheer
10 aug. 2020 door Valérie Saggese - Marketing Communication Manager Hotelbeheer
Hello, Thank you for your comment. We are glad you enjoyed the central position of the hotel. We are sorry that our beds did not suit you but are delighted that you found an alternative for the cushions¨. Best, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 apr. 2019 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
23 apr. 2019 door Valérie Saggese - Marketing&Communication ManagerHotelbeheer
Hello, Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay with us. Best, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 okt. 2018
Opmerking van Hotelbeheer
20 nov. 2018 door Valérie Saggese - Marketing&Communication ManagerHotelbeheer
Hello, Thank you for your rate. We are glad you enjoyed your stay with us. Best, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 okt. 2018
Nice Hotel in the middle of the Haute Ville of Luxemburg!
Opmerking van Hotelbeheer
2 okt. 2018 door Anne Quitin - Head of Business DevelopmentHotelbeheer
Dear guest, thank you very much for your nice rating. Kind regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Sfeervol hotel in het historische centrum

Geplaatst op 27 jun. 2018 op Hotels
Wij hadden een fantastisch verblijf. Het hotel ligt middenin het historische centrum van Luxemburg stad, dichtbij veel bezienswaardigheden, gezellige cafeetjes en winkels. Sfeervol hotel. Fijne ruime kamer. Zeer schoon. Vriendelijk personeel. Er waren geen koffie/theefaciliteiten op de kamer. Verder ontbrak het ons aan niets. Ontbijt kan ook met roomservice worden besteld, dat werkte prima. Wij waren met de auto en parkeerden in de parkeergarage Gare, dat is in het weekend voordeliger. Vandaar uit met de bus naar het centrum.
Opmerking van Hotelbeheer
13 jul. 2018 door Valérie Saggese - Marketing&Communication ManagerHotelbeheer
Beste klant, Bedankt voor uw commentaar. We zijn blij dat U genoten heeft van uw verblijf en van ons ontbijt. Met vriendelijke groeten, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Centraal gelegen en prima, vriendlijke service.

Geplaatst op 28 apr. 2018
Voordelen: Mooi utgevoerd
Nadelen: Bij mooi weer is het beddengoed erg warm, temeer dat slapen met decramen open erg veel lawaai van de straat geeft.
Locatie: Alles is nabij
Prima hotel met alle mooie van Luxemburg op loopafstand
Opmerking van Hotelbeheer
6 mei 2018 door Valérie Saggese - Marketing&Communication ManagerHotelbeheer
Hello, Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Luxemburg. Het spijt ons dat er een paar zaken niet meevielen. Uw bemerkingen zijn nuttig voor ons om de kwaliteit van onze service te verbeteren daar we altijd streven om bter te doen. Aarzel volgende keer niet om de receptie op te bellen ivm de verwarming zodat ze dit kunnen regelen zodat U van een goede nacht geniet. Met vriendelijjke groeten, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager
1 / 5
door Janine

Geluidsoverlast!!

Geplaatst op 26 dec. 2017 op Hotels
Niet geslapen vanwege geluidsoverlast geschreeuw, glazen gooien etc. Klacht ingediend en toen andere kamer gekregen aan de achterzijde.
Opmerking van Hotelbeheer
2 jan. 2018
Beste Janine, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat de kamer zo lawaaierig was gedurende de nacht. Wij voorzien om dit jaar de ramen te vervangen met een betere isolatie om een goede nachtrust te voorzien aan onze klanten. Met vriendelijke groeten, Valérie Saggese - Marketing & Communication Manager
5 / 5
door anna maria

Geplaatst op 4 sep. 2017 op Hotels
hotel is best ok. ze hebben een mooie parking. er is veel straat lawaai. ontbijt je kon wel eieren en spek bestellen. maar kaas of hesp was er niet. receptioniste was heel vriendelijk